sizi okulumla tanıştırayım... :)


























































cok güzel bir okulum var dimi..? bence de... yemyeşil doğa ile iç içe... sofyanın nadide okullarından biri.. Balkanlarda basarılarıyla gayet ünlü ve herkesin hayalini kurdugu fakat sımdıye kadar bir elin 5 parmagını bıle gecemeyecek kadar az sayıda ögrencının gerceklestırebıldıgı yatay gecıs haklarına sahıp :) tabii ögrenciler sadece Türkiye ye gecerken zorlanıyorlar diğer avrupa ülkelerine rahatlıkla gecıs hakkı tanıyor aslında okulumuz.. ama bizim türk ögrencilerimiz türkiye de cok rahat tıp kazanılırmıs gıbı ellerını kollarını sallaya sallaya gecebıleceklerıne ınanıyorlar Türkiye'ye... ben mi ne istiyorum.. ben Türkiye den cok Fransaya gecmek istiyorum..İngiltere veya Danimarka da olabilir... Egitim acısından okulumuzun ingilizce düzeyini pek fazla bilmiyorum ben bulgarca okuyorum ama iyi oldugunu söyleseler bile cogu kisi halaaa konusmayı basaramıyor ve butun stajların bulgarca olması da benım bulgarcayı secmem de buyuk etken oldu acıkcası..gerci olaya mantıklı yaklastıgımız zaman hangı ulkede okursak ya da yasarsak o ulkede konusulan dılde en ıyı egıtım alır ya da basarı saglarız.. fransa'ya ya da ingiltere danımarka hangısı olursa ileri de bulundugum ulkeye ait lisanı kullanmayı ogrenmeyi istiyorum acıkcası ben :)) suanda tabii okulda sadece bulgarca egitimi alıyorum.. ama ikinci dönem resmen tıp ögrencisi olacagım :))

0 Response to sizi okulumla tanıştırayım... :)

Yorum Gönder