bana yardım edin dogruyu bulalım...





bugun basıma ne geldı bilin bakalım.. otobusu de gordunuz hemen yolda bisi oldu yorumlarını duyar gibiyim.. aynen... kardesimi beykent teki - resim gayrettepe yazıyor cunku ben beykentını bulamadım :D idare edin - okulundan almaya gidiyordum saat 17.20 suları falandı..yer bosaldı oturdum.. tam karsımda da bir yazı duyuru varii ilan "hamile gazi ve yaslılara yer veriniz" die.. durup dusundum.. hamıle gazılere ve hamıle yaslılara mı yer verelim yoksa hamıle,yaslı ve gazilere mi... cunku otobuse hem yaslılar hem gaziler - gerci hıcbırı ben gazıyım demedı daha yada bana denk gelmedi :D - hemde hamıleler biniyor.. eh dusununce hepsi bir arada da olabilir.. gunumuz tıp gelıstı menepoza bile girse bir kadın 60-70te doum yapabiliyo..ee bu durumda hamıle yaslılara yer verebilme durumu oluyo.. gaziler olayı biraz garip ama iste..... 
  ben bunlara kafa yorarken yanımdaki amca durtup dedi "kızım ben sımdı uzak gozlugumu aramayayım o camda ne yazıyo gene mi zam varmıs " dedi bende oldugu gıbı okudum.. " hamıle gazi ve yaslılara yer veriniz".. " eh bunlar turkceyı de bılmıyo" dedi benim icin dedim "amca nasıl yazıyosa öyle okudum orada virgul olsa ona göre okurdum" dedim tabi herkes kız haklı valla aaa yazının ezıklıgıne bak espırısınde.. derkennnn bir bomba :D söför onden " biz yer ver desek sanane dıyolar yazınca da begenmiyorlar daha napalım bu kadar oluyo" dedi kiiii adama hak verdik dogru valla o kadar git gel yaptım otobuslerde ben hıc kalkıp yer veren erkek gormedim bazı ailelerde kurnaz cocuklarını oturtuyo falan yanlarına o yorgun hasta bizeee ne lannnn yanii :D neysee söföre doneyım ben.. ordan amca dedi ki yanımda oturan "güzelim türkçeyı mafhediyorsunuz" söför de konustugumuz kadarıyla bız yazabılıyoruz amca " oldu.. ve dogruydu da.. bu kadarını ancak basarabılıyoruz bi ulke olarak ki daha da ii olabiliriz aslında bu yuzden sanırım ben sofyayı daha cok sevıyorum hersey sıstemlı ve ınsanlar egıtımlı bılınclıler otobusler de olsun tramvaylar da olsun... az obiçam te sofia :)))) 

0 Response to bana yardım edin dogruyu bulalım...

Yorum Gönder