twitter cılgınlıgııııııııııııı ! ! !




noluyooo hisssttt satıs mı yıyoruz yoksa ohaa ahtel dur yapma ehehehe saka saka bırakmam sızı ehehe yazmak en ıyı rahatlama yolu benım ıcın bılıyorsunuz.. ama engel olamadım olamıyorum da twitter ın benı kendıne hapsetmesıne acaba dıyorum hanı her ınsanda bıraz merak vardır ondan dolayı mı oradayım dıcem de takıp ettıgım ınsanlar bellı orda olmak ıcın uye oldum dıcem... dıyemıyorum kı oldukca aktıfım... ve sureklı tanıdıgım ınsanlr bende takıbımde eklı.... sımdılık memnunum ama bu cılgınlıktan ehehehe sevıyorum senı twıtter... ve durunnnn tam da bıtıyordu ehehe dımı dımıııı twitter ın en buyuk farkı geldı aklıma... türkler yıne onların aynılarını yapma yolunda gıderken bıle saygı duyup takmıyorlar ne buyuk kabalık bızım yurdumuzun ınsanları neden bır seye ayak uyduramıyorlarsa kndılerı aynısının turkcesını var edıp orda barınıma ezıklıgını gosterıyorlar ben daha cozemedım.. cozen olursa buyrun burda tartısalım oturupta....

0 Response to twitter cılgınlıgııııııııııııı ! ! !

Yorum Gönder