i love france (:



nedir bu böyle fransa takıntısı bilmiyorum.. adamlar benı aksanlarıyla sarkılarıyla ulkenın kendısıyle buyuluyorlar. neden bilinmez bir durum bu tamamen ogrenmelıyım benımde aksanım olmalı hatta bılıyor musunuz fransız sairlerin kitaplarını cevirmek istiyorum. fransız sanatcılarını istanbul'a böyle güzel cici organizasyonlarda gelip sahne almalarını ıstıyorum.. sonra orda yasamak istiyorum; böyle kendı halınde yasayan ınsanlarla bır arada. ahhh ahhh sanki benım en kısa zamanda fransız sokagına gidip kendımı orada biraz dınlendırmem gerekiyor.. nasıl da özledim ! ! ! sofyadan geldım gelelı gıdemedım ne bicim yasıyorum yahu ıstanbul da ?? o halde bu pazar fransız sokagındayımm eheh (:


1 Response to i love france (:

  1. ne kitaplarını çevireyim, ne de buraya gelsinler.. Eiffel Kulesi'ni çok uzaktan da olsa gören, çatı katı, ufak bir dairemiz olsun Paris'te..
    Başka bir şey istemem.. .)

Yorum Gönder