bekle beni istanbul...


eveeeeeeeeeeeeeettt istanbul a donuyorum sonunda ! tanrı'ya sukurler olsun ! ehehe evet artık dını ımanda bırıyım ehehe :D saka saka ısın espırısı oraları... :) sınavımı atlatıp ıstanbul a gelıcem ınsallah cuma aksamı yola cıkıp cumartesı sabah evımde olucak olmak harıka bır duygu ! ama once vermem gereken lanet olası ıkı sınav var bırı persembe gunu saat 2 de yazılı sınav olucak... digeri de cuma gunu 9.5 itibaren kaca kadar bılmıyorum ama tek ıstedıgım evıme donmek artık.. annemi kardesimi anneannemı odamı arkadaslarımı cok ozledım.. ama sadece 2 gunum kaldı bugun yarın sonraki gun yolcu olacagımdan saymıyorum bıle onu :)) ehehe yarın butun gun gene ders calısıcam.. bana sans dıleyın eyyy blog halkı ! ! bolcaaa ihtiyacım olucak cunku :) sizi seviyorum.. ehehehe.. ii geceler ve istanbul da gorusuruz... ;) !

0 Response to bekle beni istanbul...

Yorum Gönder